Linn Husby, Daglig leder, TextMe AS

Velkommen inn til oss!

Vi er Text Me, et innholdsbryå for bedrifter – eller A Content Marketing Agency for Businesses hvis du vil ha det på engelsk. Vårt spesialfelt er SEO-optimalisert tekstproduksjon og tekst som markedsføringsverktøy.

Og hvis du lurer på hva vi driver med, så får du en liten oppklaring. Vi lager blogger og e-bøker, og leverer innholdet slik at bedriften din kan vokse.

Et eksempel er CTA’en du ser under: klikk- og se hvor den fører

Hvorfor bedriftsblogge?

Blogging er en effektiv måte å bli synlig på som bedrift. Det skaper interesse, og er et verktøy for å trekke til deg potensielle nye kunder. Men husk! Ditt publikum vil gjennomskue deg om du tenker kynisk og kun skal spre reklamebudskap gjennom bloggen. Din bedrift bør elske å være en formilder. Nettopp her kan vi hjelpe deg

Nyhetsbrev og kunnskap på eget domene

Ved å ta i bruk nyhetsbrevet får du en nær relasjon til kundene dine, og du tilfører verdi til kundene dine. Photo by: Rawpixel.com

Du gjør lurt ved å opprette en bedriftsblogg.

Ved å blogge på egen nettside viser du frem hva du som bedrift har av verdi. Dette skaper ringvirkninger for bedriften din, for dette er noe du kan spre videre på andre plattformer. Du får økt synlighet, og du har innhold å sende ut i nyhetsbrevet. Og i nyhetsbrevet linker du innad til nettsiden din, og til bloggen din. Det er for eksempel ikke lurt å sende ut et nyhetsbrev som linker til alle mulige andre nettsider som omtaler deg/organisasjonen/bedriften.

Du vil jo at de besøkende skal trekkes tilbake til din nettside – ikke sende de avgårde.

E-bok: Ditt viktigste salgsverktøy

Blogginnlegg som linker til mer info i form av nedlastbare e-bøker er ditt viktigste salgsapparat. Det er viktig å poentere her at e-boken er gratis, men bare nesten. Du får tilgang til e-boken ved å gi fra deg kontaktinfo om deg selv- aller viktigst en e-postadresse. Den gir deg som bedrift en kobling til kunden din, der du kan sende ut relevant informasjon.

Begynn å bedrifsblogge om dine tjenester og sett dette inn i et system slik at blogginnleggene lenker til e-bøker som tilbyr mer info.

Ta oss som eksempel: I vår kommunikasjonsblogg deler vi av vår kunnskap om digital markedsføring og tekst i en mediebransje som stadig er i endring. Vi anbefaler deg derfor å ta på deg arbeidshandskene (for dette er hard jobbing) og gjøre det samme på ditt nettsted (eventuelt ansette oss til den jobben da).

Hvem er vi?

Tekst og gode tekster er det vi kan aller best. Det vi også har blitt ganske gode på opp igjennom årene er å utfordre og å dermed pushe deg fremover. Vi hører på det du har å si, samler tankene dine, kommer med forslag til løsninger mens vi hele tiden holder fast i alle trådene. Slikt sett sørger vi for at din bedrift presenteres i en vakker (ny) drakt, slik at du blir så fantastisk som du ønsker å være.

# textikontekst

Slik jobber vi

Ut i fra din bedrift og hva dere selger av tjenester eller produkter, skriver/produserer vi blogginnlegg som gir din idealleser verdi. Da må vi først sette oss ned og tegne opp en profil av denne idealleseren. Det gjør vi sammen i en personaworkshop.

Det som derfor er aller viktigst for oss er at vi setter oss ned og utvikler en god strategi for å oppnå det du og din bedrift ønsker: enten det er å øke abonnentene til ditt nyhetsbrev, få flere likes på Facebook, bygge en sterk og ny merkevare (med riktig tone of voice), få flere følgere på Linkedin eller nye kunder. Vi produserer alt du måtte trenge av tekst – og mer til – for deg.

Så, har du ikke lyst til at vi skal hjelpe deg nå?